Ondertussen is ons nieuw meubilair al even in gebruik. Tot voldoening van onze zaalgebruikers.
Wij als zaalbeheerders zijn zeer tevreden over het verloop van ons vernieuwingsproces.
Correcte afspraken en tijdige levering van tafels en stoelen.
Was toch een behoorlijk werkske om al die stoelen uit te pakken.
De kleine mankementjes die we u gemeld hebben werden door uw tussenkomst vrij snel door de fabrikant opgelost.
Een oprecht dankjewel aan u en uw medewerker voor de goede opvolging van ons project.
We hopen in de toekomst nog met jullie te kunnen samenwerken.
In de loop van de voorbije jaren heeft het autonoom gemeentebedrijf BEXIT enkele overheidsopdrachten uitgeschreven waar INTERIOR PROJECTS als beste uit de bus kwam.
Leveringstermijn wordt steeds nauwkeurig nageleefd. De dienst naverkoop is eveneens uitstekend. Het geleverde materiaal is duurzaam en oogt mooi.
Wij hebben reeds verschillende bestellingen geplaatst bij de firma Interior Projects bvba voor de levering van tafels en stoelen voor onze dienst logistiek bij stad Vilvoorde.
De samenwerking verliep altijd vlekkeloos. De goederen zijn perfect in orde en kwalitatief zeer goed. Daarenboven vergelijkbaar met andere firma’s qua prijs en kwaliteit de beste keuze.
De leveringen gebeuren ook snel en efficiënt. De dienst na verkoop is ook heel goed georganiseerd en problemen worden ook snel opgelost.