Interior Projects begon 25 jaar geleden als eenmanszaak maar door de jaren heen en door de groeiende vraag werd het nodig om naar een sterkere structuur te gaan en werd de eenmanszaak een BVBA.
Deze grote stap werd in 2005 gemaakt.
De klantenportefeuille en het aantal projecten werd alsmaar groter in verschillende sectoren en voor talrijke verschillende klanten voor traditionele cafés tot terrassen, restaurants, zorgcentra, vakantieparken, hotels en kantoorpanden.
Het jaar 2021 werd voor het bedrijf ook een belangrijk moment met een overname en de overdracht van alle bedrijfsgegevens. De verhuis van onze bedrijfszetel maakt daar ook deel van uit met een nieuwe vestiging in Kampenhout. Ook hebben we een stap verder gezet met het inrichten van een nieuwe opslagruimte en atelier van ruim 300 m² waarvan 50 m² besteed wordt aan onze collectie in onze nieuwe showroom.
De wens blijft om de klanten te blijven bedienen maar tegelijkertijd ook om de dienstenkeuze uit te breiden door de ervaring die jarenlang opgebouwd werd niet alleen voor interieurprojecten te gebruiken maar ook voor alles wat renovatieprojecten en geïntegreerde totale oplossingsprojecten betreft.
Vanaf nu zal Interior Projects niet alleen de referentie zijn voor klanten voor projectmeubilair maar ook voor alles daarrond met als doel om complementair te zijn met architecten en interieurarchitecten en hun partner te worden.
Als integrator van alle nodige elementen willen wij vooral alle klanten ontzorgen van alle kleine aspecten die onder controle moeten blijven in het kader van hun projecten.
Persoonlijke aanpak en “menu à la carte” blijven voor ons een motto voor alle dagen en voor alle klanten.
We hopen u snel te kunnen verwelkomen als klant.
Patrick Heyneman
Zaakvoerder